Klacht: Stoelreservering door tui geannuleerd, nu 10 uur naast een wildvreemde zitten?

op 17 mei 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben tickets geboekt voor een reis naar Curacao, en hier ook een stoelreservering voor gedaan. Afgelopen weekend kreeg ik een mail dat mijn stoelreservering was geannuleerd. Dit ivm wijziging toestel, hartstikke leuk allemaal. Maar onze klasse is weg? En dat vind ik nog niet eens het ergste maar wel dat ik te horen krijg dat wij niet naast elkaar zitten? Op een vlucht van een uurtje vind ik dat niet erg, maar bijna 10 uur naast een wild vreemde zitten? Sorry, nee daar zitten wij niet op te wachten. De customer support zegt dood leuk; ja kunnen wij niets aan doen, moet op schiphol maar geregeld worden of in het vliegtuig? Dus ik móet gaan smeken of iemand wilt ruilen? Nou nee.. los dit gewoon op!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden zodra wij in een overeenkomende klasse zitten ÉN naast elkaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Claudia-30