Klacht: stoelen

op 03 mei 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij onze boeking hebben wij stoelen aangegeven a 120 euro voor 31a en b
Nu kregen wij op de heenreis 16 a en b toegewezen en de terugreis 19 a en b.
Waarom 120 euro betalen als jullie zelf de stoelen aanwijzen.Ook al is het in dezelfde categorie ik vind dit niet kunnen en wil graag mijn 120 euro terugontvangen.
Verder was de reis fantastisch geregeld, goed personeel, goede service.
Echt een aanrader en dat mag ook gezegd worden.

Gewenste Oplossing:

Graag onze 120 euro terug ontvangen vind ik zeer redelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ree.westenberg@gmail.com