Klacht: sterke urinelucht in slaapkamer en diverse lekkages badkamer

op 10 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

We komen net terug van een midweek van Kempervennen Nederland. Wat een rustgevende vakantie moest worden, is uitgedraaid op ergernis en frustratie.

We verbleven in een cottage 399, VIP. Bij aankomst merkte mijn vrouw een kattenpisgeur op de slaapkamer met tv.

Dit werd dinsdagmorgen gemeld en in de namiddag snel verholpen met spray, die tegen de avond de geur zou verdrijven. Niets was minder waar, we hebben 4 nachten in de stank geslapen en dinsdagavond bij zware regen was in de kleine badkamer en grote badkamer wateroverlast.

Dit werd woensdagnamiddag verholpen door de onderhoudsdienst , die de defecte koelkast heeft gerepareerd, en heeft daarna in de slaapkamer gecheckt voor de geurhinder. Bij nazicht heeft die vastgesteld dat de kamer volledig is ondergeplast en de geurhinder alleen kan verdwijnen door de kamer te ontruimen , tegels te verwijderen.

De receptie heeft ons wel altijd direct bijgestaan en stelde een compensatie voor, een diner. Wat we in dank hebben afgenomen.

Donderdagavond heeft het opnieuw geregend en vrijdagochtend had het in de grote badkamer weer ingeregend. De VIPcottage is aan renovatie nodig nl. slaapkamer reinigen, en keuken (potten en pannen).

Zodoende hebben we vrijdagochtend moeten opjagen om 10 uur klaar te zijn , door de waterschade. We kunnen niet zeggen dat we een rustgevende vakantie genoten en in een VIP COTTAGE HEBBEN GELOGEERD. De vipservice met broodjes ’s morgens is ook niet dat( oudbakken) , daar je vroeger als een VIP boekte , kon gaan ontbijten in de evergreen.

Er werd ons ook voorgesteld om woensdagavond nog naar cottage 383 te verhuizen, wat niet meteen een optie is als je de vrijdag ochtend vertrekt, en de hele verhuis met een kleine baby moet doen.

De schoonmaakster van dienst vrijdag heeft ook de geurhinder gemerkt, en ipv te gaan kuisen , ging ze dit eerst melden aan de floormanager , dat dit niet kon.

Hopelijk krijg ik hier een deftig antwoord op , want dit heb ik nog niet meegemaakt sinds we al jaren naar center parcs komen, eerst met onze kinderen, en nu met onze kleinzoon, die een preprematuur is, en waar we nopens gezondsheidsredenen moeten mee rekening houden.

We zijn normaal van plan om nog terug te keren, naar cp , maar dan wel naar VIP cottage in uitstekende staat.

Want je betaalt er toch voor.

Hoogachtend,

Bruynswyck Gunther

august ruyssenlaan 30

9940 Sleidinge

België

0495/318352

compensatie voor volgend verblijf , en beter onderhoud van park

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 11 juli 2016 om 09:52 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht bruintjes21

8 maanden geleden - we aanvaarden de cadeaubon in dank. Wel vinden we het jammer dat onze vakantie niet vlekkeloos en rimpeloos is verlopen. want al onze voorgaande vakanties in center parcs waren perfect. bedankt, gunther

Reactie van de melder van de klacht bruintjes21

8 maanden geleden - hopelijk wordt deze klacht goed opgevolgd door cp , en bij onze volgende boeking loopt alles volgens wens. gunther

Alle klachten die gemeld zijn door bruintjes21