Klacht: stelletjes leugenaars!

op 03 februari 2014 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

was lid bij basic fit geweest en na een jaar wilde ik weer lid worden. aan de balie vertelden ze dat ik mijn contract kon verlengen maar dat het mij €1,- meer kost maar ik kon mijn contract dan wel maandelijks opzeggen. Ik dacht dat is mooi meegenomen. Na 3 maanden heb ik mijn contract opgezegd en dan blijkt dat ik er een jaar (tot Februari 2014) aan vast zit en zeker niet maandelijks kan opzeggen. medewerker aan de balie heeft me aangeraden om een klacht in te dienen. dit heb ik gedaan en als reactie daarop verteld Basic Fit dat ik tot Februarie 2014 gebruik mag maken van de faciliteiten. Belachelijk! mijn contract liep toch tot februari 2014 dus wat hebben jullie voor mij nou opgelost? Niks!

belachelijk!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Basic Fit

Heeft op 12 februari 2014 om 12:30 geantwoord

Via de mail contact gehad met de betreffende. Meneer gaf aan dat hij getekend had voor een contract die maandelijks opzegbaar is. Echter staat er in het contract, waar hij tevens voor heeft getekend dat het een jaarabonnement is. De einddatum conform zijn lidmaatschapovereenkomst is 1-2-2014.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door SsaharR