Klacht: stelletje oplichters

op 28 januari 2014 over Beautysalon Gouda in de categorie Beauty & Wellness

Heb jaren geleden via vakantieveilingen voor 150 euro hairextentions laten zetten gewonnen, wat ik dacht mooi te zijn veranderde in een nachtmerrie. Ik had een afspraak gemaakt, en ik heb nog gevraag of ze mijn kleur hadden ( ja we hebben alles op voorraad)Ik kwam bij de salon aan na twee uur rijden, hebben mijn kleur niet op voorraad, maar ja na huis rijden was ook geen optie, ze hadden nog wel twee kleuren die er op leken, ze zeiden dat het goed bij mijn eigen haar paste. nou goed. Ik met m’n domme kop erin getrapt. s’nachts niet geslapen van de jeuk. heb er snachts alles uitgetrokken, waardoor mijn haar beschadigd raakte. Ik zei nooit geen extension meer, dan liever dunner haar. Maar nu dacht ik laat ik s kijken of er al reviews zijn en die zijn. vriendelijk zijn ze er wel , maar logisch hoe vriendelijker hoe meer er in trappen. er dus ik ga denk toch bij een professionele zaak laten informeren.

Het is al ruim 3 jaar geleden, zou heel rieel zijn als ik mn geld alsnog zou terug krijgen, maar als die mensen het niet meer mogen verkopen en in laten zetten ben ik tevredener.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beautysalon Gouda

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beautysalon Gouda nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door duetsfar