Klacht: Een kast besteld en betaald 5 weken geleden nog niks gehoord en gezien

Fvisser op 16 november 2015 over SteigerhoutWereld in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

11.10 hebben wij een steigerhouten kast met 2 fruitkisten besteld, gelijk netjes betaald. 2 weken geleden begonnen met bellen, krijg direct de voicemail en word doorverwezen naar de website. Vorige week donderdagmorgen een mail gestuurd, direct een antwoord dat er binnen 48 uur wat zouden horen, op de site stond toen tot en met donderdag niet bereikbaar, kan gebeuren….. Maar helaas tot op heden niks vernomen van dit bedrijf, zondagmiddag wederom nog een mailtje gestuurd waarop we een enquete als antwoord krijgen, die we uiteraard naar waarheid hebben ingevuld!

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als we of de betaalde artikelen krijgen, of netjes ons geld terug ontvangen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar SteigerhoutWereld over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door