Eind september bed Zwolle besteld. Deze is veel later geleverd dan toegezegd. Kwaliteit van bed is zeer matig, slecht geschuurd en past niet helemaal.De lades waren niet leverbaar. Daar wachten we nog steeds op. Uiteraard wel betaald. Site is onbereikbaar,... Lees meer
Ik heb het bed Zwolle besteld met 2 lades. Na veel boze emails (is helaas het enige medium waar de eigenaar Sander Meijers af en toe op reageert) is het bed eindelijk geleverd (29 oktober) alleen zonder lades. Ik had... Lees meer
11.10 hebben wij een steigerhouten kast met 2 fruitkisten besteld, gelijk netjes betaald. 2 weken geleden begonnen met bellen, krijg direct de voicemail en word doorverwezen naar de website. Vorige week donderdagmorgen een mail gestuurd, direct een antwoord dat... Lees meer
6 weken terug een bed besteld maar tot op heden nog steeds geen bed levertijd 2-4 weken staat op de site
bellen en mailen wordt niet op gereageerd ook belt hij niet terug.
de standaard mail krijg je van hem neemt binnen... Lees meer
Op 19 aug. jl. een tafel besteld die binnen 2 weken geleverd zou worden. Na 3 weken heb ik 2 tickets verzonden via mijn account, 2 mailtjes gestuurd en 2 chats geprobeerd. Er wordt nergens op gereageerd en ik heb... Lees meer