Klacht: steentje tussen de koffiebonen

op 12 juni 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Binnen relatief korte tijd heb ik tot tweemaal toe een steentje tussen de koffiebonen gehad waardoor de molen van mijn expresso apparaat is vast gelopen. De eerste keer heb ik de machine ter reparatie aangeboden aan de leverancier. Gelukkig kon de reparatie samen gaan met een onderhoudsbeurt. De tweede keer is de steen ook door hem verwijderd.
Ik heb een foto gemaakt van de verpakking maar het lukt me niet 2 afbeeldingen tegelijk te sturen. Vandaar het bewijs van de eerste reparatie met foto van de steen heb bijgevoegd. Het betreft de gele pak koffiebonen van het merk Bellarom Crema 100% Arabica, streepjescode 322490. Verder nog onder de datum de code L 076231 08:00. Indien gewenst stuur ik u de foto op een andere wijze. Daar ik uw bonen al vele jarengebruik maakt dit gebeuren me toch wel angstig om weer voor een dure reparatie te komen staan. Hopelijk begrijpt u mijn gevoel.

Gewenste Oplossing:

Dit laat ik aan u over.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 juni 2017 om 16:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door joopgroenen