Klacht: Steentje of schors in de koffiebonen

op 04 oktober 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Er bleek een steentje of schors in de koffiebonen te zitten. Dit veroorzaakte dat het koffiezetapparaat defect was. Er is een monteur bij geweest om het koffiezetapparaat te repareren. Mijn vraag is of ik de kosten van deze reparatie vergoed kan krijgen.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
Sylvia van der Toorren

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de reparatie kosten vergoed krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 04 oktober 2016 om 17:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvia van der Toorren