Klacht: Steentje in Alesto Sugar Peanuts LIDL

op 20 mei 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Schade aan meerdere kiezen door steentje in in Alesto Sugar Peanuts van de LIDL

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van de tandartsrekeningen.

Het uit de handel nemen van deze en andere notenverpakkingen met steentjes waar meldingen van zijn gemaakt.

Een excuus van LIDL.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 20 mei 2016 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 20 mei 2016 om 14:37 geantwoord

Bedankt voor de excuses. Ik ben pas akkoord wanneer ik na het versturen van het schadeformulier alle tandartsrekeningen vergoed heb gekregen van de LIDL. En dat het bovengenoemde noten product(en) uit de handel genomen zijn.

Reactie van de melder van de klacht Savira

8 maanden geleden - Inmiddels heb ik een gedeelte van de kosten van de LIDL retour gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door Savira