Klacht: Steen in de koffiebonen

op 19 juni 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij wouden vrijdag koffie zetten alleen kwam er een raar geluid uit en wou het apparaat geen koffie meer zetten. Vandaag is de reperateur langsgekomen, bleek er een steentje in de koffiebonen te zitten waardoor dit probleem voorkwam. Worden de kosten hiervoor vergoed door Lidl?

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van de reparatie kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 19 juni 2017 om 13:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Michiel van Mierlo