Klacht: steeds melding van je moet opwaarderen

op 12 juli 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

nu heb ik 10-07-2017 weer voor 30,00 euro opgewaardeerd en nu staat er inmiddels ruim 90,00 euro op dit krijg ik in 10 jaar nog niet op.
Ik werd telefonisch zeer slecht behandeld, waar ik niet van gediend ben.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als er minimaal 80,00 euro terug gestort wordt op mijn op mij rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door henk antonis