Klacht: steeds dubbel

op 16 juli 2019 over Spotta in de categorie Reclame

Hallo
Ik krijg de folders dubbel in de bus erg irritant

niet meer dubbel

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 16 juli 2019 om 13:31 geantwoord

Geachte heermevrouw Heffels,

Bedankt voor uw bericht. Graag vernemen wij om welke folders het gaat. Er zijn namelijk meerdere folderverspreiders.

Spotta is verantwoordelijk voor de folders van onder andere Aldi, Lidl, Praxis, Blokker. Mocht u deze folders dubbel ontvangen vernemen we dit graag. Op het plastic waar de folders in zitten staat een code vermeld. De code begint met één of twee nullen waarop nog 6 getallen volgen. De code is in dunne grijze puntjes op het plastic gedrukt en is ongeveer 1 bij 3 centimeter in omvang (klein dus). Deze staat in de lengterichting op de platte kant van het pakket waar het plastic dichtgelast is. De code is het best zichtbaar als u het plastic van de folders afhaalt en dan tegen een lichte achtergrond houdt. Mocht u de folie nog in huis hebben ontvangen wij graag de codes van alle pakketten. Op die manier kunnen wij de bezorger(s) attenderen op de dubbele bezorging en ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Axender is een grote andere partij . Zij verspreiden het pakket met onder andere Kruidvat, AH, Etos, Kwantum, Nettorama.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijk groet,
Klantenservice Spotta

Heeft op 16 juli 2019 om 14:52 geantwoord

hallo
ik heb de plastic niet meer het gaat om het pakket waar de aldi folder in zit

Alle klachten die gemeld zijn door knuf280