Klacht: Steeds dingen andere dingen niet leverbaar

op 29 mei 2020 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

ik had heel me bestelling gedaan maar er ontbrak 1 ding hier over gebeld. Zou er deze week zijn.
Vandaag was het er en heb ik mijn bestelling afgemaakt klappen er 2 ander dingen uit de lijst.
Nu app ik of die na geleverd kunnen worden en dat kan niet ik moest wachten of 2x bestellen of naar de winkel komen. Laatste wil ik niet gezien de drukte en corona.
2x bestellen kost me dus 2x 40 euro. Dat is bijna duurder dan wat er ontbreekt. Of wachten. Ik wil best paar dagen wachten maar wie garandeert mij dan dat derest nog leverbaar is en dat ik dan daar niet weer op moet gaan wachten.

Vind het jammer zelfs kwalijk dat als ik voor dik 600 wil bestellen bij jullie dat er niet te gemoed gekomen word.

Als me bestelling morgen kompleet besteld kan worden of als de 2de bestelling de ontbrekende stukken me geen bezorg kosten kosten

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door debByboersma