Klacht: Stedentrip Rome

op 07 mei 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Slechte ervaring met Booking.com – waarschuwing voor iedereen.
Vorige week hebben we een leuke stedentrip naar Rome gemaakt. Via Booking.com hadden we het hostel Flaneur B&B in Rome geboekt. Helaas was de start minder goed dan gedacht. Onze vlucht was helaas ongeveer 3 uur vertraagd, waardoor we op 22 april niet voor 12 uur ’s nachts konden inchecken. Hierover hadden we al contact gehad en laten weten dat we mogelijk ’s nachts zouden aankomen. Hiervoor werden extra kosten in rekening gebracht, maar dat mocht de pret niet drukken. En na de vliegreis, de laatste trein naar Rome en de metro kwamen we rond 01.25 uur ’s nachts bij het hostel aan. Er was niemand meer en we konden er niet in.
De volgende ochtend kregen we van de eigenaar van het hostel te horen dat hij de kamer om 12 uur ’s nachts vanuit zijn kant had geannuleerd met een No Show. Ik was dus 90% van de boekingskosten kwijt en kreeg maar EUR 35,- terug. Ook moesten we nu op zoek naar een nieuw onderkomen voor de vakantieweek in Rome. Het is ons gelukt om een ander hostel te vinden en we hebben een heerlijke week gehad. Maar NIET dankzij Booking.com. Ik heb in Rome en ook thuis meerdere keren contact met ze gehad en aangegeven dat er nooit aangegeven is dat om 12 uur ’s nachts de reservering door het hostel geannuleerd zou worden.
Ze willen verder NIETS van de gemaakte kosten vergoeden en schuiven alle verantwoordelijkheid af. Voor ons dus nooit meer Booking.com na deze slechte ervaring.

Het onvriendelijke hostel kun je vinden via onderstaande link. We werden na een vervelende nacht gewoon op straat gezet. De eigenaar had ondertussen wel de kamer weer verhuurt. Helaas zijn we dus in Rome bestolen.

Als we het gehele bedrag van de boekingskosten terugontvangen, d.i. EUR 315,-.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Z616H40