Klacht: Stank patat/vieze patat

op 13 september 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook wij hebben een zak Harvest Basket patat gekocht bij de Lidl. Eigenlijk altijd, maar dit keer een 3500gr zak.

Bij het bakken dacht ik al iets te ruiken. (Dacht even dat het aan mij lag) maar aan tafel merkte we al snel dat er patatjes bijzaten die heel vies roken en smaakte. Het deed ons denken aan poep (…) of de lucht van pens.. We hebben helaas niet meer kunnen genieten van de normaal gesproken zo favoriete patatjes met de kinderen..

De week ervoor ‘verse’ runderburgers gekocht, zoals we ook vaker deden. Deze smaakte echt anders..en waren gewoon niet lekker.

Gewenste Oplossing:

Betere controle van de kwaliteit in de toekomst en wellicht een vriendelijk gebaar van de Lidl.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 september 2016 om 14:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ronvdm