Klacht: Stank in cottage

op 09 oktober 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij hadden een premium cottage geboekt voor 8 personen waarvan 2 babys. Bij de boeking netjes aangegeven dat we dus een extra kinderbedje en kinderstoeltje nodig hadden en heb dit extra bedrag bij aankomst ook gelijk betaald.
Toen we binnen kwamen in onze cottage rook het
onaangenaam. Een riool lucht. Wij hebben toen gelijk alle ramen enzo open gezet om het ff goed door te luchten. Vervolgens kwamen we erachter dat er maar 1 kinderbedje aanwezig was en maar 1 kinderstoeltje. Gelijk de receptie opgebeld en gevraagd of ze dat alsnog konden komen brengen.
Vervolgens zetten wij de bedjes in elkaar en komen we erachter dat er geen matrasjes bij zitten en lakens. Dus weer de receptie gebeld en gevraagd
of ze deze weer konden naleveren. Toen werd mij verteld dat er voor de lakens en dekens weer een extra bedrag gerekend moest worden. Dit is ons niet van te voren uitgelegd. Ik heb namelijk duidelijk aangegeven bij de telefonische reservering dat we met 2 babys waren en of er dan complete kinderbedjes zijn. Slechte service, maar namen dit nog voor lief, ondanks dat je er een paar uur mee kwijt bent door het bellen en regelen hiervan.
De volgende ochtend werden we wakker en was de riool lucht weer erger. Dus ben ik weer gaan bellen met de receptie. Die zouden zo snel mogelijk de technische dienst sturen. Na een paar uur verscheen de technische dienst met de mededeling dat ze het probleem niet kunnen verhelpen. Dus moesten we nog 2 dagen in die lucht zitten zonder enige compensatie of tegemoet koming. Tenslotte wel eem bedrag betaald van meer dan 500,-euro.

Ik zou graag mn geld terug willen of in ieder geval een deel ervan. Want ik denk niet dat ik graag nog een keer hier kom.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 10 oktober 2016 om 09:51 geantwoord