Klacht: Stank

op 15 augustus 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Mijn dochter van 17 had samen met haar vriend (beide niet rokers) een weekendje Huttenheugte geboekt. Bij aankomst in de cottage bleek deze enorm te stinken naar sigarettenrook. Op mijn verzoek zijn ze naar de receptie gegaan met deze klacht. Daarom kwam er een medewerker kijken of het echt zo was. De medewerker gaf toe dat het wel heel erg stonk. Mijn dochter en vriend vroegen om een andere cottage, de medewerker zei dat alles vol was en dat de gordijnen en kussens van de bank zouden worden verwisseld. Dit is gebeurd, ook heeft de medewerker met spray wat lopen rondspuiten. Zoals je wel snapt, de rooklucht bleef volop in de cottage aanwezig. Ter compensatie voor de rooklucht kreeg het stel een fles wijn in handen gedrukt. Hoe kun je dit nu aan iemand van 17 jaar geven??? Bij thuiskomst stonk alles wat mee was geweest op vakantie. Zelf het dekbed en kussens die ze van huis mee hadden genomen moesten in de wasmachine. Het meest vervelende van alles is nog wel dat ze maandag niet meer naar het zwembad konden maar rechtstreeks naar huis doordat mijn dochter een keelontsteking had opgelopen, raden waar dat van is gekomen.

Als het jongste stel een nieuw weekend aangeboden krijgt. Ze hebben allebei vakantiewerk gedaan om dit weekend te kunnen betalen en zijn diep teleurgesteld thuis gekomen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 16 augustus 2017 om 17:01 geantwoord

Heeft op 22 augustus 2017 om 12:55 geantwoord

Wat een teleurstelling, een cadeaubon voor een volgende boeking van 35 euro. De stank heeft hun hele weekend beheerst, ze hebben bijna alleen maar buiten gezeten. Daarnaast heeft mijn dochter een week lang keelontsteking gehad. Wat kunnen ze nou met zo'n bon, geld voor een volgende boeking is er niet zomaar. Dit staat niet in verhouding tot het verpeste weekend.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans@68