Klacht: Stang eraf

op 06 juli 2018 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Was vanmiddag in de Pearle in Dokkum omdat de stang van de bril eraf was gebroken. Ben al jaren Klant bij de Pearle. Ben 2 jaar gelen naar eye’s end more geweest voor een nieuwe bril. Mijn vergoeding was op en daar had ik een goedkope bril. De ontspiegeling van de glazen bij de Pearle waren na een half jaar altijd af en dat kost geld. Als er wat met de bril is ga ik ook naar de Pearle net als vandaag. De meneer met Gronings accent wou hier niks van weten want de busjes waren af gebroken, dus een nieuwe bril. Ik geef aan kan er er geen nieuw hoek stangetje of lijm of iets anders mee gebeuren…. NEE Niks een nieuwe bril. Moest maar naar de opticien gaan waar ik hem weg had!!!
Ben naar buiten gegaan, Tegen over de Pearle zit een andere opticien en heb het zelfde gezegd. Het was geen probleem. Binnen 10 minuten was ik weer buiten met nieuwe stangen op mijn eigen bril! En GRATIS.

Met deze meneer heb ik wel vaker wat mee gemaakt. Heb een eigen kapsalon en hoor wel vaker klachten over hem.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 14 september 2018 om 12:50 geantwoord

Mevrouw Vriesema is teruggebeld door de winkel van waaruit in eerste instantie de bedrijfsleider u excuses heeft aangeboden en daarna de betreffende medewerker. Met de uitleg hierbij dat de medewerker geen mogelijkheid zag de bril zonder eventuele schade te repareren. En daarom het advies naar eigen opticien te gaan. Eye Wish Opticiens

Alle klachten die gemeld zijn door Mirjam Vriesema