Klacht: Stalking en mailssnachts sms’jes en niet afgesproken betalingsregeling.

[email protected] op 05 mei 2021 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Ik word door budget energie continu gemailt omdat ik abnormale jaarnota gehad heb. Nou heb ik ze gevraagd gezien mijn budget voor betalingsregeling die was afgewezen nou sturen ze mijn zelf midden in de nacht mails en weekend mails en sms’jes. Nou ben al bij ze langsgeweest en heb ze gesproken. Krijg ik wederom weer mails en dreigingen dat boven me abnormale maandnota nog is 87,87 moet betalen terwijl ik hiervoor deze hun voorgestelde betalingsregeling nooit toestemming heb gegeven.Ook als ik probeer terug te corresponderen hebben ze me op no reply gezet nu.Ik heb tot nu toe altijd netjes betaald maar ik heb nu geen budget meer door budgetenergie.

Als ik een betalingsregeling kan betalen waarmee ik akkoord gegeven heb. Die in mijn budget is niet buiten mijn budget.En als ik normaal met ze kan corresponderen en niet meer met deze methodes werken met om 4 uur emailsen weekend sms'jes.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Budget Energie

1 jaar geleden - Beste meneer, mevrouw, Om uw klacht verder uit te zoeken heb ik een interne klachtenprocedure gestart. Een medewerker van het klachtenteam zal spoedig contact met u opnemen om uw klacht met u te bespreken. Zodra de uitkomst bekend is, zal deze ook hier worden gedeeld. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Bericht van Budget Energie

1 jaar geleden - Beste meneer, Sinds 24 juni 2021 bent u opnieuw in gesprek met ons, zowel telefonisch als per e-mail. U heeft inmiddels contact gehad met uw woningbouwvereniging en uw advocaat. Er is met u afgesproken dat u uw afspraken met uw advocaat nog aan ons doorgeeft. Het klopt dat wij nota's en herinneringen vanuit een noreply e-mailadres versturen, dat doen wij naar al onze klanten. De communicatie met ons team verloopt echter niet via noreply. We wachten de conclusie van uw advocaat af en zullen deze online plaatsen, samen met onze afspraak. Met vriendelijke groet, Budget Energie

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 10 september 2021 om 10:02 geantwoord

Beste meneer,

Naar aanleiding van de klachtenprocedure die intern bij ons liep, stuur ik u deze e-mail.

Er is lange tijd contact geweest tussen u en de behandelaar van uw klacht. In eerste instantie wilde u graag een bredere betalingsregeling afsluiten, maar toen dit werd aangeboden bleef u ontevreden en accepteerde u dit niet. In totaal hebben wij u 4 maanden de tijd gegeven om alles te overleggen met uw advocaat en de woningbouw. Helaas bleef u punten aankaarten die niets met de situatie van doen hadden. Nadat u 4 maanden lang niet reageerde op ons betalingsvoorstel is uw klacht gesloten.

Ik kan zien dat u ondertussen wel een betalingsregeling heeft afgesloten. Dit is fijn. Wat uw overige vragen betreft, dit zal worden opgepakt door de klantenservice. U ontvangt hier spoedig een reactie op, doch uiterlijk binnen 2 weken.

Aangezien uw klacht is gesloten gaan wij deze ook hier sluiten. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Budget Energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]