Klacht: stalken van klantenservice

op 23 mei 2016 over Gelderlander in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De gelderlander stalkt

Na een aanbod van familie, kon ik 2 weken vrijblijvend de krant ontvangen en wel geheel gratis. De levering zou automatisch stoppen, dus je hoefde niet zelf op te zeggen. Nou was ik er maar nooit aan begonnen. Eerste drie dagen werd ik meerdere keren gebeld en gemaild om klant te worden, kon 50% besparen. Ik gaf aan dat ik alleen de krant voor twee weken wilde lezen. Bijna twee weken verder, wordt ik meerdere keren per dag lastig gevallen of ik asjeblieft een contract wil afsluiten. Het blijft maar door gaan, ben nu ook aangemeld bij het belmenietregister. Alleen helpt het niet bij hun..

Gewenste Oplossing:

Als de gelderlander één keer na de twee weken had gebeld, was alles anders geweest. En ze moeten met het stalken echt ophouden, anders ben ik genoodzaakt aangifte te doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gelderlander

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gelderlander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leo de Brabander