Mijn Klacht:
Al enkele maanden ontving ik geen lot per post zoals gebruikelijk.
Gewenste Oplossing:
Ik ontvang graag elke maand mijn lot per post
WimDaisy op 06 juli 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen
Al enkele maanden ontving ik geen lot per post zoals gebruikelijk.
Ik ontvang graag elke maand mijn lot per post
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen
Heeft op 07 juli 2016 om 20:20 geantwoord
Het emailadres die u opgaf in het antwoord is onjuist. Het moet zijn [email protected]!!! Vandaar dat ik dit mailtje nooit ontvangen heb!!
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 08 juli 2016 om 08:13 geantwoord
Geachte heer Bos,
Hartelijk dank voor uw bericht. Uiteraard heb ik het e-mailadres gelijk voor u aangepast. Mijn collega heeft de verzending van de lotnummers al voor u aangepast naar post.
Ik heb gezien dat u een account heeft op Mijn Staatsloterij. Hier kunt u ook altijd uw lotnummer vinden voor de trekking en na de trekking kunt u zien of u wat gewonnen heeft.
U kunt inloggen met uw e-mailadres. Via onze webpagina www.staatsloterij.nl/mijn kunt u eenvoudig een nieuw wachtwoord instellen. Op deze pagina klikt u op: 'Wachtwoord vergeten?' Nu kunt u uw e-mailadres invoeren. Na het versturen van uw aanvraag ontvangt u van ons korte tijd later een e-mail waarmee u het wachtwoord opnieuw kunt instellen.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd en ik wens u veel geluk in onze trekkingen!
Met vriendelijke groet,
Liza Ketelaar
Klantenservice Nederlandse Staatsloterij