Klacht: Staatslot per post

WimDaisy op 06 juli 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al enkele maanden ontving ik geen lot per post zoals gebruikelijk.

Gewenste Oplossing:

Ik ontvang graag elke maand mijn lot per post

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

WimDaisy

Heeft op 07 juli 2016 om 20:20 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Het emailadres die u opgaf in het antwoord is onjuist. Het moet zijn [email protected]!!! Vandaar dat ik dit mailtje nooit ontvangen heb!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 08 juli 2016 om 08:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bos,

Hartelijk dank voor uw bericht. Uiteraard heb ik het e-mailadres gelijk voor u aangepast. Mijn collega heeft de verzending van de lotnummers al voor u aangepast naar post.
Ik heb gezien dat u een account heeft op Mijn Staatsloterij. Hier kunt u ook altijd uw lotnummer vinden voor de trekking en na de trekking kunt u zien of u wat gewonnen heeft.
U kunt inloggen met uw e-mailadres. Via onze webpagina www.staatsloterij.nl/mijn kunt u eenvoudig een nieuw wachtwoord instellen. Op deze pagina klikt u op: 'Wachtwoord vergeten?' Nu kunt u uw e-mailadres invoeren. Na het versturen van uw aanvraag ontvangt u van ons korte tijd later een e-mail waarmee u het wachtwoord opnieuw kunt instellen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd en ik wens u veel geluk in onze trekkingen!

Met vriendelijke groet,
Liza Ketelaar
Klantenservice Nederlandse Staatsloterij

Alle klachten die gemeld zijn door