Klacht: Factuur Middag navisite en administratiekosten

op 03 april 2018 over Staats bosbeheer in de categorie Overheid

op 9 maart jl. ontving ik een factuur van betreffende dierenarts met daarop een gedeelde visite a 15 euro vermeld. De dierenarts kwam voor inenting van mijn paard en gebitsbehandeling van andere paarden. Totaal waren we met 4 eigenaren en zouden we de visite delen door 4 personen.

Als ik het bedrag van 15 euro ex btw doorreken dan rekent praktijk 60 euro ex btw visite. Normaliter staat hier een bedrag voor van rond de 32 euro ex btw. Dat bedrag deelde de medewerkster van de praktijk mij mede toen ik telefonisch daarna vroeg.

Deze praktijk hanteert volgens uitleg van de heer Stapel verschillende tarieven.
Dit bezoek betrof een MIDDAG NAVISITE. Tot op heden heb ik geen reactie ontvangen wat dit inhoudt, terwijl ik daarna vroeg. Noch het waarom er administratiekosten bij elke eigenaar in rekening gebracht worden: 5 euro ex btw.

Dierenkliniek Stapel en Haanebeek:
Recente factuur (febr en okt 2017) van eigenaar X toont mij dat er geen administratiekosten in rekening gebracht werden en dat de visitekosten voor 4 eigenaren rond de 36 euro ex btw liggen. Een acceptabeler bedrag.

Uitleg dierenarts 19 maart jl.:
Het betrof een middag navisite op tijd afspraak, ons tarief daarvoor is € 40,00 (ex btw)
In een visite tarief zit een deel administratiekosten besloten, zijnde € 5,00.

De kosten staan nergens vermeld en ik zou graag zien dat er transparantie komt. Dan weten eigenaren waar ze aan toe zijn. Er wordt te pas en te onpas maar gerekend. Altijd ten nadele van onze portemonnee.

Administratiekosten: daar is niet over gesproken. Dus die dienen te vervallen. Daarbij wil ik weten wat een MIDDAG NAVISITE inhoudt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staats bosbeheer

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staats bosbeheer nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirza67