Klacht: Niet retourneren van ons geld na ontoegankelijkheid van het festival

op 18 juli 2016 over Staats bosbeheer in de categorie

Het Festival der Aa bleek voor mij, als tijdelijk rollatorgebruiker, niet toegankelijk vanwege hobbelige paadjes met kuilen en het moeten oversteken van weilanden. We moesten de auto nemen en misten zo het eerste concert missen, omdat we de auto moesten gebruiken voor de theaterlocatie (halen auto vanaf parkeerplaats, de weg zoeken). Onduidelijke route, slechte plattegrond, we werden van hot naar haar gestuurd en moesten alsnog een weiland over. Te laat voor de voorstelling. Na uren de moed opgegeven. Het festivalgevoel en vertrouwen dat het beter zou worden waren we kwijt. Kaartjes ingeleverd (samen E150 voor weekend en voorstellingen). Ons vertrouwen dat dit zou worden geretourneerd werd beschaamd. Er werd slechts E25 aangeboden als tegemoetkoming. Weinig inlevingsvermogen of klantvriendelijkheid.

Ik ben tevreden als ons geld (E150) wordt geretourneerd.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staats bosbeheer

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staats bosbeheer nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. B.Oost