Klacht: ST DERDENGLD TARGETMEDIA???

op 04 oktober 2017 over Targetmedia in de categorie SMS Diensten

Ik heb onlangs een bestelling gedaan via internet. Ik heb uiteraard netjes betaald via iDEAL, maar op de site staat dat het al lang geleverd zou moeten zijn. Telefoon nummer gaat gelijk naar voicemail en het adres is gewoon in een woonwijk.. dit staat bij de afschrijving. Maar niets wat kenbaar maakt dat het van de site is waar ik het gekocht heb.. Ik ben volgens mij heel erg belazerd..

Ik zou mijn €30,- terug willen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Targetmedia

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Targetmedia nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Targetmedia in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Targetmedia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Targetmedia

Heeft op 04 juni 2018 om 09:29 geantwoord

Beste Emma,

Wij hebben helaas geen reactie meer gezien op jouw bericht. Is de klacht uiteindelijk nog opgelost? Zo niet dan kun je ons altijd nog even een mail sturen met je betaalgegevens via : klantenservice@targetmedia.eu, wellicht dat wij dan nog iets voor je kunnen betekenen.

bedankt voor je reactie.

TargetMedia Supportteam