Klacht: Spullen besteld nooit afgeleverd

op 07 mei 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Heb er spullen besteld. Deze zouden via hun site geleverd moeten zijn. Nooit ontvangen en reageren ook niet op de mails. Diverse malen aangeschreven.

Geld terug heb of spullen daadwerkelijk geleverd worden

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 07 mei 2017 om 19:50 geantwoord

Geachtewil Helmes

Bestellingen die met de voordeligste verzendmethode (Super Saver)worden besteld, hebben een verzendduur van tot 20 Werkdagen (4-5 weken). Dit wordt duidelijk vermeldt bij de bestelling. De tracking nummers zijn slechts registratienummers die niet altijd gevolgd kunnen worden. Deze pakketjes worden met normale brief-luchtpost verzonden.
Heeft u nog even geduld.

U kunt ook altijd contact opnemen met de klantenservice: logt u zich in in uw account en dan gaat u naar \"mijn bestellingen\", u klikt op uw bestelnummer en dan klikt u op \"een ticket openen\" De klantenservice zal dan binnen 24 uur antwoorden. mvrgr

Mvrgr.

Klantenservice Lightinthebox

Heeft op 08 mei 2017 om 17:06 geantwoord

Ik heb EXTRA betaald voor service binnen 24 uur. Hoezo 4 tot 5 weken wachten!

Reactie van de melder van de klacht WH68

5 maanden geleden - Jammer dat er niet duidelijk gecommuniceerd wordt. Ik zal wachten op mijn bestelling wilt u de extra kosten voor binnen 24 uur terugstorten op mijn creditcard. Daarnaast wil ik niet meer dat ik spam krijg van allerlei aanbiedingen.

Alle klachten die gemeld zijn door WH68