Klacht: Spullen besteld nooit afgeleverd

op 07 mei 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb er spullen besteld. Deze zouden via hun site geleverd moeten zijn. Nooit ontvangen en reageren ook niet op de mails. Diverse malen aangeschreven.

Gewenste Oplossing:

Geld terug heb of spullen daadwerkelijk geleverd worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 07 mei 2017 om 19:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachtewil Helmes

Bestellingen die met de voordeligste verzendmethode (Super Saver)worden besteld, hebben een verzendduur van tot 20 Werkdagen (4-5 weken). Dit wordt duidelijk vermeldt bij de bestelling. De tracking nummers zijn slechts registratienummers die niet altijd gevolgd kunnen worden. Deze pakketjes worden met normale brief-luchtpost verzonden.
Heeft u nog even geduld.

U kunt ook altijd contact opnemen met de klantenservice: logt u zich in in uw account en dan gaat u naar \"mijn bestellingen\", u klikt op uw bestelnummer en dan klikt u op \"een ticket openen\" De klantenservice zal dan binnen 24 uur antwoorden. mvrgr

Mvrgr.

Klantenservice Lightinthebox

Heeft op 08 mei 2017 om 17:06 geantwoord

Ik heb EXTRA betaald voor service binnen 24 uur. Hoezo 4 tot 5 weken wachten!

Reactie van de melder van de klacht WH68

5 maanden geleden - Jammer dat er niet duidelijk gecommuniceerd wordt. Ik zal wachten op mijn bestelling wilt u de extra kosten voor binnen 24 uur terugstorten op mijn creditcard. Daarnaast wil ik niet meer dat ik spam krijg van allerlei aanbiedingen.

Alle klachten die gemeld zijn door WH68