Klacht: Weken al weer geen folders

Voortmansweg op 12 december 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al meer dan 4 weken geen folders.
Al eerder een klacht gemeld ,kreeg toen te horen dat er een nieuwe bezorger kwam.
Ging even goed , maar word er een beetje moedeloos van.
Het erge is dan ook nog met de kerst een fooi denken te krijgen voor de folder versprijding , die er niet is.
Nou van mij dit jaar geen fooi. Sorry

Gewenste Oplossing:

Elke week folders door de bus zoals het hoort.
Bedrijven zijn hier wel de dupe van.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 13 december 2016 om 10:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Dank u voor uw melding. Wij hebben het opgepakt en gaan er mee aan de slag.
Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door