Klacht: Te late bezorging folders

op 13 februari 2020 over Spotta in de categorie Reclame

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 13 februari 2020 om 14:25 geantwoord

Beste heermevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je het folderpakket te laat hebt ontvangen. Als echte folderfans begrijpen wij dat je de folders op tijd wil ontvangen. Als eerste checken we graag of je bij ons aan het juiste adres bent.

In ons folderpakket vind je folders van onder andere Aldi, Lidl, Gamma en Hema. Klopt het dat je deze te laat hebt ontvangen? Dan horen wij het graag. U kunt een mail sturen naar consumentenservice@spotta.nl

Heb je het folderpakket met folders van Albert Heijn, Etos en Kruidvat te laat ontvangen? Dan kun je dit doorgeven bij de betreffende ondernemers.

Tip
Heb je Folders.nl of onze Folders.nl app al bekeken? Hiermee heb je de beste aanbiedingen en de leukste inspiratie altijd bij de hand. Waar je ook bent. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Contact
Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via consumentenservice@spotta.nl.

Fijne dag gewenst!

Consumentservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Anslandman