Klacht: reclame niet ontvangen

[email protected] op 05 januari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

sinds augustus 2017 is het al pet na 5 mailtjes, eindelijk respons toen 3 weken achter elkaar de reclame ontvangen, vanaf die tijd weer niets, al weer gemaild en niets vernomen. Dus ik dacht laten we in 2018 weer eens melden dat de reclame niet geleverd wordt, en kunnen jullie er iets aan doen, nieuw jaar nieuwe kansen.

als de reclame elke week weer in de bus ligt, lijkt me geen vreemd verzoek.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 08 januari 2018 om 16:51 geantwoord

Geachte heer/mevrouw de Wit,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Klantenservice Spotta

[email protected]

Heeft op 14 januari 2018 om 08:59 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Er ligt nog niets op mijn deurmat, alleen dat is de oplossing, deze woorden heb ik ook gezien in november.

Bericht van Spotta

6 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw de Wit, Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door