Klacht: Reclame

op 18 november 2019 over Spotta in de categorie Reclame

Reclame van Lidl, Aldi , blokker enz nog niet ontvangen, zij hebben de tijd tm dinsdag maar ik zie het niet gebeuren.!!!

Wanneer ik deze reclame ontvang voor week 47 en daarna volgende weken ben ik tevreden.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 19 november 2019 om 09:36 geantwoord

Beste Henk Riemens,

Bedankt voor je bericht waarin je ons laat weten dat je het Spotta folderpakket nog niet hebt ontvangen.

Bezorgdagen
Onze bezorgers mogen de folders op zaterdag tm dinsdag 19:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze mede bepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Tip
Mocht je in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op spotta.nl of download de Spotta app voor jouw tablet enof smartphone. Daar vind je de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Je zoekt – en vindt – voordeel handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij jou in de buurt.

Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via spotta.nlklantenservice.

Fijne dag gewenst!

Klantenservice Spotta

Heeft op 19 november 2019 om 21:34 geantwoord

Wil graag a.u.b. mijn folders handmatig kunnen lezen.

Alle klachten die gemeld zijn door HRKS33311