Mijn Klacht:
al een paar weken geen folders (dik pakket in plastic) ontvangen
postcode 1972. ook niet leuk voor de winkels die denken dat het wel word geleverd
Gewenste Oplossing:
als de folders weer gebracht worden

al een paar weken geen folders (dik pakket in plastic) ontvangen
postcode 1972. ook niet leuk voor de winkels die denken dat het wel word geleverd
als de folders weer gebracht worden
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 12 juni 2018 om 14:06 geantwoord
Geachte heermevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling en gaan contact opnemen met de bezorger. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer netjes in uw brievenbus ontvangt.
Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.
Met vriendelijke groet,
Kantenservice Spotta
Heeft op 10 juli 2018 om 10:03 geantwoord
heb 1 keer weer het dikke pakket ontvangen en is weer gestopt een paar weken
Bericht van Spotta
6 jaren geleden - Geachte mevrouw Wilderom, Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta