Klacht: Plastic reclame pakket

op 19 november 2019 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 20 november 2019 om 10:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je het folderpakket nog niet gehad hebt. Begrijpelijk dat je de folders het liefst zo snel mogelijk wil ontvangen.

Bezorgdagen
Onze bezorgers mogen op zaterdag tm dinsdag 19:00 bezorgen. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze mede bepaald. Heb je het folderpakket met o.a. de Aldi, Lidl, Blokker en Hema inmiddels ontvangen? Wij horen het graag.

Contact
Mail gerust als dit niet het geval is. Je kan ons bereiken via spotta.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Heeft op 20 november 2019 om 15:09 geantwoord

A.u.b. laat gewoon die folders bezorgen.! B.v.d.

Alle klachten die gemeld zijn door HRKS33311