Klacht: Niets ontvangen

op 14 november 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Ik heb 2 weken geen folders ontvangen,daarbij krijgen we ze altijd op dinsdag avond,terwijl er veel aanbiedingen op maandag in gaan.

Als ik ze wekelijks ontvang en voor maandag.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 november 2017 om 14:41 geantwoord

Geachte mevrouw de Ruiter,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag,maandag of dinsdag om 20.00 uur in uw brievenbus ontvangt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice. Groet klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door Syl72