Klacht: niet ontvangen

op 10 februari 2019 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

gelukkig heb ik de volders vandaag ontvangen, hier voor drie weken niet, wist niet dat u achter de volder bezorging zit. Anders had ik u eerder benaderd , wel wil ik aan geven dat de volders meestal pas Dinsdag worden bezorgt . met het gevolg dat je soms te laat bent voor een actie.

Gewenste Oplossing:

als de volders zeker in het weekeinde bezorgt worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 februari 2019 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Geurtsen,

Hartelijk dank voor uw melding. Fijn om te horen dat u de folders heeft ontvangen. De bezorgdagen zijn zondag, maandag en dinsdag tot 20.00 uur.

U kunt het Spotta folderpakket herkennen aan de Kruidvat folder. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dat graag en kunt u dit mailen naar klantenservice@spotta.nl of bellen naar 0900-8774636.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Elly Geurtsen