Klacht: Lidl en Aldi folder

op 25 maart 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij ontvangen al enkele weken geen Lidl en Aldi folder meer, Heb dit al meerdere malen gemeld maar krijg nog steeds niet genoemde folders,

Gewenste Oplossing:

Als we de folders weer krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 26 maart 2020 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Dick,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt. We begrijpen heel goed dat je iedere week je folders wilt ontvangen. Hieronder lichten we toe hoe we ervoor zorgen dat je het folderpakket weer ontvangt.

Bezorging
De bezorger voor jouw wijk is onlangs gestopt met bezorgen. We zijn actief op zoek gegaan naar een vervanger met goed resultaat. Met ingang van volgende week (15) loopt er weer een bezorger in jouw wijk. Je ontvangt het folderpakket vanaf dan weer in de brievenbus.

Tot slot
Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je vanaf komende week weer veel plezier beleeft aan de
folders.

Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via spotta.nlklantenservice.

Een fijne dag.

Alle klachten die gemeld zijn door Dick Rijken