Klacht: gesealde reclamepakketten die Spotta stelselmatig niet bezorgd.

op 07 maart 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta presteert het om het afgelopen half jaar het gesealde reclamepakket welgeteld één maal correct te bezorgen. De andere keren of geen bezorging, of het reclamepakket van de week ervoor. Verlopen pakketten dus.

Klacht op klacht ingediend bij Spotta. Ook op klachtensites zoals deze. Allemaal tevergeefs, zoals ik nu wel mag constateren.

Heb er gen fiducie meer in. Enige dat mij nog rest is om de betalende adverteerders, waarvan Spotta leeft, te gaan benaderen om hen te laten weten dat zij betalen voor niet geleverde diensten. Heet juridisch gezien geloof ik wanprestatie.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 08 maart 2018 om 14:06 geantwoord

Heeft op 09 maart 2018 om 00:55 geantwoord

Er is geen sprake van ook maar enige oplossing!
De 'oplossing' bestaat namelijk uit een letterlijk kopie van klacht, geen letter meer of minder.

Reactie van de melder van de klacht mike2

1 jaar geleden - Ongelooflijk. Klacht op klacht ingediend, direct bij Spotta, bij klachtensites. Onder verschillende huisnummers van hetzelfde huizenblok (aangezien buren exact hetzelfde probleem hebben). En dan komt men als 'oplossing' niet verder dan een letterlijk herhalen van de klacht!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door mike2