Klacht: geld

op 25 maart 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 26 maart 2020 om 09:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Pieter Jan Mededorp,

Hartelijk dank voor je bericht waarin je aangeeft dat je no geen geld hebt ontvangen. En dat je dit zo snel mogelijk wilt ontvangen.

Wij adviseren je hierover contact op te nemen met onze afdeling bezorgers service.

Deze kun je bereiken op telefoon 088-8682000 of door te mailen naar bezorgen@spotta.nl.

Fijne dag.

Alle klachten die gemeld zijn door bezorger hasseler es