Mijn Klacht:
Sinds week of 4 krijgen we krantjes en pak folders terwijl op de brievenbus hangt stikker NEE NEE de stikker werd telkens weggehaald wat ik onbeschoft vind, ik ben nu echt boos, ik moest 3 keer naar de gemeentehuis voor een stikker, en nu weer, ik wil dat het stopt!!!
Gewenste Oplossing:
ik wil dat het stopt! hetgeen die bezorgd moet respect houden.

