Mijn Klacht:
hallo ik krijg geen reclame omdat ik toen der tijd heb gezegt niet in die brievenbus maar bij de deur ik vind toch dat ik mijn mening mag zeggen werd er zo gepropt dat de brieven die ik kreeg drijfnat werden
gr joke
Gewenste Oplossing:
ik zou toch willen in de week het is altijd op zondag

