Klacht: geen folders ontvanen

op 13 februari 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Al sinds december jl. ontvangen wij in onze wijk geen folders meer.
Graag folders weer bezorgen.

Als ik weer folders ontvang, volgens mij betalen de winkels daar ook voor om de folders bij de mensen thuis te bezorgen.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 februari 2020 om 11:12 geantwoord

Beste Marianne Strijbosch,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten. Als eerste checken we graag of je bij ons aan het juiste adres bent.

In ons folderpakket vind je folders van onder andere Aldi, Lidl, Blokker en Karwei. Klopt het dat je deze niet hebt ontvangen? Dan horen wij het graag met een reactie op deze mail.

Mis je het folderpakket met folders van Albert Heijn, Etos, Trekpleister, Kruidvat? Dan kun je dit doorgeven bij verspreider Axender.

Tip
In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de Folders.nl app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Tot slot
Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via folders.nlklantenservice.

Een fijne dag.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door M.Strijbosch