Klacht: Geen folders

op 08 november 2019 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 08 november 2019 om 16:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben u een antwoord met een uitgebreide omschrijving gestuurd naar uw mailadres.

Mocht u naar aanleiding van deze mail nog vragen hebben dan horen wij dit graag van u. Dit kunt u dan het beste doen door te reageren op de mail.

Wij wensen u een heel fijn weekend toe.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Mariadeweerd