Klacht: Geen folders

op 08 november 2019 over Spotta in de categorie Reclame

Vorige week met jullie gebeld omdat we al 3 weken de folders niet kregen en zou aan de bezorger worden doorgegeven maar deze week ook niks ontvangen.
Heb al paar keer proberen te bellen met jullie maar gaat steeds iets mis en verbinding word dan verbroken
Is vorige week heel duidelijk doorgegeven waar we wonen en zelfs waar de brievenbus zit dus waar gaat t dan nog steeds mis

Als we alle folders krijgen

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 08 november 2019 om 12:21 geantwoord

Beste mevrouw te Ronde,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je het Spotta folderpakket niet hebt ontvangen. Het is uiteraard de bedoeling dat je de folders nu weer thuis had moeten ontvangen.

Melding
We nemen nogmaals contact met onze bezorger op en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tips
Heb je in de tussentijd Spotta.nl of onze app al bekeken? Hiermee heb je de beste aanbiedingen en de leukste inspiratie altijd bij de hand. Waar je ook bent.

Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Tot slot
Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via spotta.nlklantenservice.

Een fijne dag toegewenst.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Els te Ronde