Klacht: Geen folders

E Epskamp op 09 januari 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

L.S.
Ik heb al geruime tijd het wekelijkse pakket folders niet meer ontvangen.
Ook mijn telefonische melding van afgelopen week heeft geen resultaat gehad.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het folderpakket weer wekelijks ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 10 januari 2017 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw melding.

Helaas is momenteel de verspreiding nog gaande en kunnen wij de melding niet in behandeling nemen. Onze bezorgers mogen namelijk op maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden.
Uw melding van vorige week is wel in behandeling genomen. Mocht u na vanavond 20.00 uur de folders nog niet hebben ontvangen dan horen wij dat graag van u.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door