Klacht: geen folderpakket ontvangen

W.V-F op 06 januari 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al acht weken geen folderpakket ontvangen.
Ik heb dit vanaf het begin elke week doorgegeven op de site van Spotta.
Heeft helaas niet geholpen.
Geen enkele reactie van Spotta ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden, als ik elke week weer het folderpakket ontvang.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 23 januari 2017 om 13:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

W.V-F

Heeft op 24 januari 2017 om 11:38 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb negen weken via de site van Spotta een klacht ingediend.
Elke keer krijg je automatisch hetzelfde antwoord: \"Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.\"
Nu hetzelfde antwoord.
Spotta doet helemaal niets.
Misschien een klacht indienen bij de bedrijven, waarvan de folder in het pakket van Spotta zit!

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Dit is geen bericht van Spotta, maar van W.V-F. Er wordt automatisch geplaatst dat mijn klacht is opgelost, maar de klacht is helemaal niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door