Klacht: Geen folder

op 15 februari 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo sporta ik heb al sinds december geen folders van jullie gehad voor meer info mag u mij ma na 3 uur wel bellen of vandaag als u het nog leest

0642298585

Gewenste Oplossing:

De at ik weer folders krikg zodat ik lekker kan balderen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 17 februari 2020 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Bedankt voor je bericht. Om je te informeren over de bezorging in de wijk heb hebben wij jou een e-mail gestuurd.

Op www.Folderkiezer.nl kun je een account aanmaken en folders selecteren die je graag wilt ontvangen. Dit pakket wordt dan op vrijdag of zaterdag bij jou thuis bezorgd, geheel kosteloos.

Als je nog vragen hebt kun je natuurlijk altijd bij ons terecht. Je kan ons bereiken via
spotta.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Anouk 206