Klacht: geen bezorging van het folderpakket

op 18 mei 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij krijgen al maanden zeer onregelmatig de folders bezorgd. Een week wel aantal weken niet maar nu al weer weken niet meer.

Als ze dan wel bezorgd worden is het vaak om woensdag en zelfs op donderdag. Heel laat en jammer als de aanbiedingen al op maandag al in gaan.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag de folders elke week op zondag of maandag willen ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 23 mei 2018 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u opgenomen en uitleg gegeven.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. R. Hellings