Klacht: Geen bezorging gesealde folders

op 14 augustus 2019 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 14 augustus 2019 om 15:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Lintvelt - Hupkes,

Bedankt voor je bericht.
Zoals we telefonisch besproken hebben komt er binnen kort een nieuwe bezorger.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice

Spotta Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door lintvelt