Mijn Klacht:
Al geruime tijd ontvang ik geen folders meer terwijl ik die wel graag zou ontvangen.
Gewenste Oplossing:
Wanneer de bezorging weer wekelijks plaats gaat vinden.

Al geruime tijd ontvang ik geen folders meer terwijl ik die wel graag zou ontvangen.
Wanneer de bezorging weer wekelijks plaats gaat vinden.
Bericht van Robin van Klacht.nl
2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 07 december 2018 om 15:27 geantwoord
Geachte heermevrouw Veenstra,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij hebben u een mail gestuurd naar jetveenstra@hotmail.com om u het e.e.a. te kunnen informeren over het bezorgen in uw wijk.
Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.
Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta