Mijn Klacht:
Nu vandaag, is voor de tweede keer geen bezorging geweest van de reclamefolders van Hoofddorp op de Nijenborgh (Piratenweg ) Ik vind dat een slechte zaak. Ik vind het sowieso slecht dat ze pas op dinsdag in de bus komen, maar dat hoort blijkbaar bij de afspraak Mijn naam is Maaike Lok en ik woon in appartement 6
Gewenste Oplossing:
Ik zou pas tevreden zijn als de folders uiterlijk zondag in de bus gedropt worden.

