Mijn Klacht:
Het Spotta folder pakket wordt vaker niet dan wel bezorgd. Na 3 x klagen wordt het pakket weer 1 a 2x bezorgd en daarna weer weken niet.
Ja, we zijn een van de weinige huizen in de straat waar ze voor de brievenbus even de steeg in moeten lopen maar voor de Nieuwjaarswens is dat ook nooit een probleem.
We zouden het op prijs stellen als we de folders weer gewoon in de brievenbus ontvangen.
Gewenste Oplossing:
Met een wekelijkse bezorging van de folders

